Kittyfane, joka myös käyttää mustia pooloja, haastoi minut kirjoittamaan kuusi satunnaista asiaa itsestäni:

1. Aloitan toisella yhtäläisyydellä: tunnistan huonosti kasvoja ja siksi on parempi olla katselematta ihmisiä kadulla, ettei synny noloja tilanteita.
Ihminen kuulemma tunnistaa noin kahdetsadat kasvot - ehkä kiintiöni tuli täyteen työaikaan. No, silloinkin sotkin kasvoja.  Kuten että kysyin henkilöltä, joka minun olisi ehdottomasti pitänyt tuntea, että joko hän oli käynyt syömässä kanaa. Meni hämmästyneen näköiseksi.
- No kun kerroit, että aina Helsingissä käydessäsi käyt siinä kanaravintolassa, yritin selittellä.
- Minä olen N.N., minänhän olen Helsingistä!
Tai ehkä tunnistamattomuus johtuu siitä, että loppujen lopuksi olen enemmän kiinnostunut asioista kuin ihmisistä.

2. Innostun helposti ja hurahdan kaikenlaisiin asioihin. (Heh, ja ainakin ennen vanhaan myös ihmisiin - minulla oli lukuisia tulenpalavia romansseja!) 

3. Annoin tyttärelleni elämänohjeeksi: ensin parannetaan maailma ja vasta sitten nyysitään omat nurkat. Itse toteutan sitä - ainakin siltä osin, että nurkat ovat enimmäkseen nyysimättä - mutta onneksi tytär ei ottanut liian kirjaimellisesti.

4. En ole varsinaisesti seurallinen, mutta kuulun viiteen yhdistykseen ja taloyhtiön hallitukseen. Jos on olemassa homma, jota kukaan ei halua tehdä, minä hoidan. (Tälläkin viikolla varsinainen putki!) Jos olen tilaisuudessa, jossa yleisön toivotaan esittävän kysymyksiä eikä kukaan esitä, tunnen velvollisuudekseni sorvata edes jonkinlaisen.

5. Näin jossakin lahjakkuusluettelon, jossa oli mm. sellainen lahjakkuus kuin "motorinen koordinaatio". Olen lähes täydellisen puhdas siitä lahjakkuuden lajista! En ole koskaan tanssinut vapaaehtoisesti, ryhmäjumpassa sotkeudun liikkeissä enkä tee käsitöitä.

6. Olen kärsimätön ja hosuja ja minulla on enimmäkseen kiire. Ja tunnustan itsestäni avomielisesti negatiivisia asioita:-) Ai niin, mutta se on jo seitsemäs piirre!

Kun minulla on enimmäkseen kiire ja nytkin pitää lähteä taas putkeen, enkä ehdi haastaa ketään nimeltä, niin olisitko SINÄ kiltti ja toimisit seuraavasti:

1. Link to the person who tagged you. / Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Post the rules on your blog. / Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Write six random things about yourself. / Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. / Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.