Tämä on kurssiharjoitus. Minä harjoittelen täällä yhtä ihan toista blogia varten. En minä ala blogata.

Enhän minä millään jaksaisi blogata useaan kertaan viikossa. Mistä aiheistakin? Ja pitäisi tietysti aina jaksa olla nokkela ja vitsikäs, mutta silti syvällinen. Ytimekäs. En itsekään jaksa lukea pitkiä vuodatuksia. Niin, siis minä kyllä luen blogeja. Kommentoinkin joskus. Ihan silkkaa ekshibitionismia ja narsismiahan koko bloggaus on ja kommentointikin. Ilmoittautuisinko ekshibitionistiksi ja narsistiksi ihan julkisesti - siis julkisesti salanimellä?

Äänestin juuri kurssiharjoituksena vuorovaikutteisuutta ja lukijoita bloggauksen houkuttelevimmiksi puoliksi. No, tietysti olisi hauska vaihtaa ajatuksia uusien ihmisten kanssa. Mutta kuka minun postauksiani lukisi? Kommentoinnista puhumattakaan. Ehtisinkö vastata kommentteihinkaan? Pitäisi varmaan jatkuvasti pitää kone päällä ja seurata.

Tuota… joko minä voitin rimakauhuni ja bloggasin?